Hotel Toruń - rezerwacja

Do poczytania

Hotel to nie tylko forma wypoczynku?

Jakie usługi oferują hotele?

Hotele kojarzą się przede wszystkim z wyjazdami wypoczynkowymi. Wybieramy cel naszej podróży, rezerwujemy interesujący nas nocleg i korzystamy z uroków wakacji lub krótkiego city-break’a. W ofercie hoteli znajduje się jednak wiele więcej usług niż zakwaterowanie w pokojach o najwyższym standardzie.

Hotel w najważniejszym dniu w życiu

Ślub i wesele to dla wielu par jedne z najważniejszych chwil w życiu. Trzeba jednak przejść dość długą drogę, by móc się nimi nacieszyć: lista obowiązków, związanych z organizacją tych wydarzeń, jest niezwykle rozległa. Od zaproszenia gości, przez wybór sukni dla panny młodej oraz garnituru dla pana młodego, umówienie zespołu muzycznego lub DJ-a, fotografa, kamerzysty, fryzjera, makijażu, kwiatów, dekoracji, samochodu, nie zapominając oczywiście o obrączkach i weselnym torcie… Wymieniać można byłoby jeszcze długo.

Z całą pewnością ślubne przygotowania rozpocząć warto od określenia orientacyjnego terminu wydarzenia oraz sporządzenia wstępnej listy gości. Preferowana przez nowożeńców data oraz liczba gości determinować będą to, w jakim miejscu wydarzenie zostanie zorganizowane. Wzrastającą popularnością cieszy się organizacja wesela w hotelu.

To rozwiązanie nad wyraz atrakcyjne, z co najmniej kilku powodów. Pierwszym z nich jest wygoda. Jeżeli planujemy uczestnikom wesela zaoferować noclegi (lub wręcz musimy, ponieważ goście dojadą do nas z rozmaitych zakątków Polski i świata), hotel – jako miejsce organizacji wesela – jest najbardziej komfortowym wyborem. Dzięki temu droga gości z parkietu do przyjemnego łóżka będzie wyjątkowo krótka, a nowożeńcy będą mogli spędzić swoją noc poślubną w przestronnym apartamencie.

Drugim powodem jest fakt, iż hotele zazwyczaj posiadają doskonałe przestrzenie do organizacji tego typu imprez okolicznościowych. W zależności od obiektu, sale weselne pomieścić mogą od kilkudziesięciu do nawet kilkuset gości, zapewniając ustawienie stołów zgodne z preferencjami (najczęściej bankietowe lub w podkowę). Nie będzie też problemu z wygospodarowaniem miejsca na parkiet, a nowoczesne nagłośnienie pozwoli pracować wybranym przez młodą parę muzykom. Wyspecjalizowane w organizacji tego rodzaju przyjęć obiekty szczególnie dbają o wystrój sali oraz jej odświętną dekorację – detale są bowiem najważniejsze i mają usatysfakcjonować przede wszystkim nowożeńców.

Kolejnym argumentem jest hotelowa restauracja, doświadczona w organizacji imprez na większą skalę. Ważne jest to, by kuchnia odpowiadała młodej parze i była skupiona na realizacji jej oczekiwań – niezależnie od tego, czy zdecyduje się ona na tradycyjne, polskie menu, czy dania kuchni śródziemnomorskiej. Do tego profesjonalna obsługa, która z jednej strony jest właściwie niezauważalna, a z drugiej – bezbłędnie reaguje na potrzeby gości. To przepis na niezapomniane wesele!

Konferencja, szkolenie, seminarium… Hotele dla biznesu i nauki

Coraz popularniejsza staje się również organizacja konferencji w hotelu. Trudno się temu dziwić – obiekty te są do goszczenia takich wydarzeń świetnie przygotowane. Wybór hotelu – jako miejsca spotkania – to także spore ułatwienie dla organizatorów. Zamiast kontaktu z kilkoma podwykonawcami – np. dysponentem sali konferencyjnej, firmą cateringową oraz obiektem noclegowym – wszelkie szczegóły ustalają z hotelowym menedżerem. W obiektach znajdują się centra konferencyjne, naturalnie mogą one uczestnikom wydarzenia zaoferować zakwaterowanie, a hotelowa restauracja może zająć się organizacją przerw kawowych, lunchowych czy uroczystych kolacji.

Niezależnie od rodzaju spotkania (od tego, czy interesuje nas organizacja konferencji, czy organizacja szkoleń, seminariów lub warsztatów) oraz jego charakteru (np. biznesowego, naukowego), wybierając hotel jako miejsce spotkania, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim dlatego, że wybór obiektu wpływa na wizerunek organizatora (świadczy m.in. o jego guście) oraz rangę i prestiż wydarzenia. Odpowiednia lokalizacja, zaplecze konferencyjne o wysokim standardzie i komfort gości – to czynniki, które zagwarantują naszemu wydarzeniu sukces.

W przypadku lokalizacji, dominują obecnie dwa, odmienne od siebie, trendy. Zwolennicy pierwszego z nich stawiają na obiekty położone daleko od miast, charakteryzujące się malowniczym otoczeniem oraz ciszą i spokojem wokół. Drugim rozwiązaniem jest wybór hoteli znajdujących się w największych miastach, tuż przy ich centrach. W obu tych przypadkach ważny jest dojazd do hotelu – nie tylko samochodem, ale także innymi środkami komunikacji, a także dostępność miejsc parkingowych. Organizując wydarzenie międzynarodowe, pod uwagę wziąć należy również odległość od lotnisk.

Kwestią, którą należy dokładnie sprawdzić, jest zaplecze konferencyjne, którym dysponuje wybrany przez nas hotel. Jedno z największych centrów konferencyjnych w Polsce znajduje się w toruńskim hotelu Filmar, który proponuje organizację wydarzeń w aż dziesięciu, świetnie do tego przygotowanych, salach. W spotkaniach, odbywających się w tej przestrzeni, uczestniczyć mogą grupy kilkunastu, kilkudziesięciu, a nawet kilkusetosobowe. Organizatorzy wybierają dogodne ustawienie krzeseł (wygodnych!) i sprzętu, mogą również skorzystać z najwyższej jakości wyposażenia – nagłośnienia, mikrofonów, sprzętu audio-wideo czy rzutników oraz wsparcia technicznego. W foyer, które znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie przestrzeni konferencyjnej, może zostać podany catering, przygotowany przez hotelową restaurację. Po obradach goście skorzystać mogą m.in. z siłowni, jacuzzi, lobby baru czy ogródka.

Z całą pewnością więc konferencje czy szkolenia organizowane w hotelach pozwalają na wymianę doświadczeń oraz transfer wiedzy i poglądów pomiędzy ich uczestnikami, a także na nawiązywanie między nimi współpracy. Są również świetną okazją do kreowania pozytywnego wizerunku ich organizatora oraz budowania relacji – tak z kontrahentami, jak i otoczeniem. Kluczowy jest wybór odpowiedniego obiektu.

Decydujące spotkania… w hotelu

Negocjacje biznesowe nie trwają kilka minut. Zazwyczaj zajmują wiele dni, a nawet miesięcy. Kontrahenci spotykają się ze sobą na neutralnym gruncie lub w okolicach siedzib swoich firm. W tym kontekście wynajem hotelu dla kontrahenta to szczególnie poważna sprawa. Wybrane miejsce powinno nie tylko spełnić oczekiwania naszego biznesowego partnera i zapewnić mu maksymalny komfort, ale też dobrze rzutować na nasz wizerunek.

Nie bez znaczenia staje się więc liczba hotelowych gwiazdek, istotne są także udogodnienia, które obiekt proponuje swoim gościom. Klimatyzacja, bezprzewodowy Internet, siłownia, jacuzzi – to standardy, które powinny pomóc w doprowadzeniu negocjacji do szczęśliwego finału. Hotel z jednej strony musi zapewniać naszemu kontrahentowi swobodę – szczególnie, jeśli zaplanowany został dłuższy pobyt, a z drugiej – umożliwić spotkanie z negocjacyjnym partnerem w odpowiednich okolicznościach. Na przykład w restauracji najwyższej klasy czy lobby barze.

W odniesieniu do takich spotkań ważna jest także lokalizacja obiektu. Najpopularniejsze są te, które znajdują się w centrach miast i pozwalają na łatwe dotarcie do partnerskiego przedsiębiorstwa. Korzystnie oddziałuje także sąsiedztwo rynku czy starówki, dając kontrahentowi dostęp do licznych atrakcji turystycznych czy kulturalnych, z których skorzystać będzie mógł po trudnych rozmowach.

do góry