#BezpiecznyGośćWFilmarze

DDM – Dystans, Dezynfekcja i Maseczki stanowią podstawę działań mających na celu Wasze bezpieczeństwo, drodzy Goście oraz nasze - pracowników.

 

Szanowni Goście,

priorytetowo podchodzimy do Waszego zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też wdrożyliśmy plan #BezpiecznyGośćWFilmarze, który wprowadza najwyższe standardy w kwestii higieny i organizacji pracy.

Możemy zapewnić, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo, zarówno Wasze jak i naszej obsługi.

 

UWAGA

Na terenie hotelu jest obowiązek zakrywania nosa i ust maseczkami.

 

RECEPCJA

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do hotelu oraz w holu recepcyjnym jak i przy windach.

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji, dbałość o zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 1,5 m odległości osoby od osoby.

  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa spędzonego w recepcji.

  • Strefa bezpośredniego kontaktu Gościa z pracownikiem recepcji zabezpieczona płytą pleksi.

  • Regularne dezynfekowanie blatu recepcyjnego (po każdym Gościu), wszystkich klamek, przycisków przy/w windach, włączników do światła, poręczy itp. w całym budynku, kart/kluczy do pokoi, długopisów, terminali płatniczych, telefonów, kanap i stolików w lobby hotelu, wózków bagażowych.

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek oraz rękawiczek ochronnych.

  • Umożliwienie zaopatrzenia się przez Gościa w maseczki i rękawiczki ochronne.

  • Na terenie obiektu możliwa jest samokontrola Gości w zakresie pomiaru temperatury – termometr dostępny w recepcji.

  • Gość podpisuje oświadczenie o braku objawów i kontaktu z osobą zarażoną Covid 19.

  • Rekomendowanie bezpiecznej płatności Blikiem.

  • Wyznaczanie pokoju izolacji.

  • Umieszczenie w recepcji potrzebnych numerów telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.

 

POKÓJ HOTELOWY

  • Dokładne wietrzenie pokoju hotelowego, dezynfekcja urządzeń, mebli (w tym oparcia krzeseł), klamek, łazienki, armatury, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju przy wykorzystaniu profesjonalnych preparatów wysokiej klasy.

  • Personel sprzątający nosi jednorazowe maseczki, rękawiczki, a w razie potrzeby używa jednorazowego fartucha z długim rękawem (znajduje się w recepcji).

  • Zdjęcie rękawiczek i dezynfekcja rąk po zakończeniu sprzątania pokoju.

  • Sprzątanie dzienne pokoi odbywa się tylko na wyraźne życzenie Gości.

  • Pościel i ręczniki prane w temp. min 60º C z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane w reżimie sanitarnym.

  • Klimatyzacja załącza się automatycznie przy temperaturze zewnętrznej powietrza powyżej 20o C; sugeruje się wentylację pokoi zewnętrznym powietrzem.

  • Zawieszenie lub ograniczenie usługi dostarczania bagażu do pokoi, itp.

  • Możliwość korzystania z suszarek nadmuchowych oraz suszarek do włosów w łazienkach pokojowych po spełnieniu następującego warunku - zameldowani Goście są z tego samego środowiska (pomieszczenie sanitarnohigieniczne nie będzie udostępniane innym Gościom hotelowym).

 

RESTAURACJA/BAR

  • Wszystkie posiłki serwowane do pokoi lub w opcji na wynos

  • Rekomendowanie bezpiecznej płatności Blikiem

  • Bieżące dezynfekowanie blatu roboczego, telefonów, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni

  • Dezynfekcja rąk po każdym dostarczeniu posiłku

  • Stosowanie przez pracowników restauracji/baru maseczek oraz rękawiczek ochronnych.
  • Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.

 

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy wejściu do toalet, przy windach, itp.

  • Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.

  • Wywieszenie w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek oraz maseczek, a  przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych w hotelu.

  • Jednorazowe ręczniki papierowe zamiast suszarek nadmuchowych do rąk w łazienkach ogólnodostępnych.

  • Dezynfekcja wind hotelowych.

  • Codzienne prace porządkowe ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych - poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich.

 

PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.

  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

  • Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (rekomendowane 1,5 metra).

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.

 

OGÓLNE

  • Prowadzenie dla Gości kampanii informacyjnej na terenie hotelu, dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

  • Zastosowanie wytycznych dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce wprowadzonych przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.

  • Procedury są na bieżąco monitorowane i wdrażane przez kadrę zarządzającą wg zaleceń WHO i  Ministerstwa Zdrowia.

do góry